skriver av mig lite

seriöst.
jag orkar inte blogga mer på denna blogg.
funderar på att göra en ny blogg.
en egen
eftersom jag och allan bråkar ganska ofta.
han mår inte bra av det och går till sin tjej som trycker ner mig för att få allan må lite bättre
jag är trött på att jag ska få all skit.
det är alltid jag
och nu har jag inte ens gjort något
hoppas du läser detta för att se hur jävla jobbig du är
du försöker få allan må lite bättre genom att trycka ner mig
tänk lite
jag och allan löser detta själva
du behöver inte komma in och försöka reda ut allt när du ara gör allt värre
jag kommer verkligen inte hjälpa någon av er när ni bråkar igen.
för ingen av er bryr sig om hur jag mår
så jävla trött på allt
jag faktiskt inte se dig mer
du bara trycker ner mig allans lilla tjej
jag vet att många läser detta nu.
många kommer säkert hata mig nu
men ni får fel uppfattning om vad som hänt.

ingen ska lägga sig mer..!



/ glenn!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

?

2010-05-23 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0