15:55

heeej bloggen!:DDDD
har ni saknat oss?


skola idag, ingen vanlig skola dag, vi hade typ brand/moppe dag på motorstadion vid flyfältet :)
köra moppe var lätt roligast, ska tjata på pappa nu att han får fixa min moppe han glömmer ju det jämt, så ska jag köpa ny hjälm (yy
sen när det är fixat drar jag ut med världens bästa syster och kör lite (a
sitter och snackar med felix på msn, w0h000
VEM VILL TRÄFFA MIG PÅ LÖRDAG?
åker antagligen till skövde och shoppar eller drar till kinnaaaaaaaaaarp :)
heheh, nu ska jag käka glass plugga och njuta av varma vädret, 17:30 ska jag va på dotorp med bettis :)
ska doma f11s 7manna match :)
hoppas jag kommer ihåg reglerna (aa



killar är skit
dom behandlar tjejer som luft
vi har känslor precis som ni
men vi kan inte bestämma hur ni ska va
hoppas bara att ni mognar till snart,


puss
/glennisgööörrl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0